parallax background

Cine suntem noi...


Firma AXIS Grup a fost fondată și înregistrată ca marcă în 1994.
La începutul activității sale obiectul de activitate a fost „Arhitectura de interior la cheie“. A realizat proiecte pe care le-a și executat pentru amenajări complexe de sedii de birouri, spații comerciale, hoteluri, restaurante și locuințe, utilizând în acel scop cele mai moderne materiale pentru finisaje, mobilier și dotări care începuseră să apară și pe piața Românească. În acei ani cu ajutorul reprezentantei noastre din București reușeam să „importăm” în Sibiu toate aceste noutăți pe care le puneam în operă cu echipe de tineri în majoritate, care s-au format la locul de muncă și care și în ziua de astăzi mulțumesc firmei numind-o “Academia AXIS”.
Prezentarea și comercializarea lor o făceam prin magazinele de prezentare pe care le-am deschis în acea perioada în Sibiu. Cu siguranță sibienii își amintesc de primul magazin deschis pe str. Morilor colț cu Turismului sau cele două Axis A și Axis B din p-ța HUET. În paralel, promovarea acestor materiale și soluții noi pentru amenajări interioare, cu ajutorul specialiștilor invitați, am făcut-o în 1995 prin intermediul a 54 emisiuni TV săptămânale la primul post local de televiziune. Sunt sibieni care și astăzi își aduc aminte de emisiunile respective pe care le finanțam, produceam și le moderam în direct și pe care le denumisem „AXIS Grup – VIITORUL LA CHEIE“.


Prezentarea și comercializarea lor o făceam prin magazinele de prezentare pe care le-am deschis în acea perioada în Sibiu. Cu siguranță sibienii își amintesc de primul magazin deschis pe str. Morilor colț cu Turismului sau cele două Axis A și Axis B din p-ța HUET. În paralel, promovarea acestor materiale și soluții noi pentru amenajări interioare, cu ajutorul specialiștilor invitați, am făcut-o în 1995 prin intermediul a 54 emisiuni TV săptămânale la primul post local de televiziune. Sunt sibieni care și astăzi își aduc aminte de emisiunile respective pe care le finanțam, produceam și le moderam în direct și pe care le denumisem „AXIS Grup – VIITORUL LA CHEIE“.
Încă de la înființare, firma a căutat să proiecteze lucrări pe care să le și pună în practică, pentru ca să poată urmări întregul proces de la prima discuție cu un client și până la inaugurarea spațiului, de regulă rămânând în relații de prietenie cu respectivul beneficiar. „Perfecțiunea DETALIULUI“ a fost de la început motto-ul activității, principiu care pus în practică a garantat calitatea lucrărilor și în final a consolidat firma, ajungând să fie o marcă care era asimilată cu calitatea superioară a lucrului bine făcut.
Aria activității sale s-a extins în toată țara, grație și a numeroaselor participări la târgurile de specialitate atât în centrele expoziționale județene cât mai ales la Romexpo în București unde în intervalul 2001-2016 au fost ani în care eram prezenți și de câte opt ori la târgurile internaționale organizate acolo.
Participarea la târguri, discuțiile purtate cu sute și sute de vizitatori și, nu în ultimul rând, numeroasele interviuri acordate televiziunilor naționale au contribuit în mod garantat la consolidarea statutului mărcii AXIS Grup, a experienței dobândite în paralel cu ridicarea nivelului așteptărilor din partea celor care își doreau lucrări din fier forjat autentic.
Această recunoaștere națională urma să devină și internațională odată cu anul 1998, când am îmbogățit domeniul de activitate, renăscând un mesteșug aproape pierdut. Am pus bazele unui atelier de confecții metalice care, în primă etapă, asigurau nevoile noastre în cadrul amenajărilor „la cheie”. În această perioadă, am inițiat și am găzduit în atelierul propriu, în colaboarare cu Camera de Comerț și Industrie Sibiu și Camera Mesteșugarilor din Maintz – Germania, cursuri de prelucrarea tradițională a oțelului prin prelucrare la cald. Se numește această activitate fier forjat sau fierărie de artă. Au trebuit depășite multe greutăți inerente unui început de la zero, deoarece acest meșteșug se pierduse și toți angajații secției au trebuit să se adapteze din mers, executând proiectele contractate de firmă în paralel cu deprinderea măiestriei necesare pentru a face față exigențelor proiectate.
Promovarea acestui nou concept, pe care-l puneam în practică în atelierul propriu, l-am trasformat într-o teorie general valabilă pe care ne-am dorit să o răspândim în rândul societății civile. Cu alte cuvinte, ne pregăteam din punct de vedere cultural partenerul social pentru ca noul produs să poată fi asimilat și, mai ales, apreciat de un număr cât mai mare de beneficiari.
Am profitat de experiența dobândită cu primele emisiuni de televiziune care ne-au motivat să continuăm să finanțăm, producem și moderăm în direct și alte emisiuni. Am decis să schimbăm titlul emisiunilor odată cu schimbarea profilului acestora de la promovarea materialelor și metodelor moderne de a realiza amenajări interioare, am considerat că trebuie să ne specializăm și să schimbăm mentalitatea celor care ar putea să ne devină clienți. Așa s-au născut cele două cicluri de emisiuni, de această dată denumite „OMUL ȘI SPAȚIUL SĂU DE VIAȚĂ – atitudini și morală”, primul de 19 episoade săptămânale pe postul local al ANTENEI 1, urmat în 2004 - 2005 de altul de 9 episoade la postul TV 9 SIBIU, realizat de data aceasta în parteneriat cu Centrul de Consultanță German GTZ pentru Zona Istorică.

Firma AXIS Grup cu trecerea timpului a ajuns, prin realizările sale de la proiectare la execuție, un etalon național în acest sector de activitate complex. Unicatele proiectate și executate sub atenta supraveghere a arhitectului Mircea ȚIBULEAC, au ajuns să fie montate în țări ca Franța, Elveția, Germania și Austria.
Lucrările realizate sub marca AXIS GRUP se găsesc în majoritatea obiectivelor importante din Zona Istorică a Sibiului cum ar fi: Biserica Romano-Catolică, Biserica Greco-Catolică, Capela Crucii, P-ța Mare – Fântana Istorică, Pasajul Scărilor, Turnul Pielarilor, Colegiul Gh. Lazar, etc.

Marca AXIS GRUP a fost folosită în perioada 1994-2012 de firma cu același nume AXIS Grup, apoi în intervalul 2012-2016 de firma AXIS Laminate. Din 2016 până în prezent, o folosește în continuare firma AXIS GRUP DESIGN, păstrând neabătut obiectul de activitate și, mai ales, principile care au definit-o încă de la înregistrare. Motto-ul „PERFECȚIUNEA DETALIULUI” a rămas definitoriu pentru politica firmei și în prezent, fiind consolidate pe an ce trece datorită experienței dobândite pe parcursul celor trei decenii de funcționare atât în procesul proiectării cât și a execuției unicatelor comandate.
TRADIȚIA MERGE MAI DEPARTE sub aceeași îndrumare și supraveghere atentă, susținută de experiența celor patru decenii de activitate a coordonatorului acestei activități de proiectare urmată de execuție pe care o manifestă arhitectul Mircea ȚIBULEAC și colaboratorii săi apropiați.

În prezent, firma AXIS GRUP DESIGN are ca obiect principal de activitate proiectarea și execuția de lucrări și obiecte din oțel prelucrat în tehnici diferite specifice acestor gen de lucrări și, în mod special, prin metoda tradițională a FIERULUI FORJAT la cald.

<?php
global $more;
$more = 0;
?>
//The code must be inserted ahead of the call to the content
 
<?php the_content('Continue Reading'); ?>

Această activitate are trei domenii principale:
1. Dotări pentru construcţii, comenzi unicate, constând în:
- elemente pentru împrejmuiri (porţi, panouri de gard, etc.)
- copertine
- balustrade, parapeţi
- scări
- firme
- panouri decorative
2. Mobiler şi corpuri de iluminat
3. Obiecte decorative mici:
- sfeşnice
- suporturi diverse
- obiecte decorative

Toate lucrările se pot executa pornind discuția de la un unicat personalizat aflat în palmaresul lucrărilor executate. La cerere, se pot adapta și modelele propuse de client sau putem să proiectăm un model cu totul nou personalizat, ținând cont de situația nouă din teren sau/și de originalitatea preferințelor estetice ale clientului.
În toate trei cazurile se respectă pașii protocolului de colaborare pe care-l aplicăm neabătut. Primul și cel mai important pas este PROIECTAREA, faza distinctă care se plătește separat integral în avans după ce cădem de accord cu clientul asupra condițiilor unui parteneriat care-i este cea mai bună soluție pe care o poate alege și care-l avantajează în mod special.
Înainte de a descrie din ce se compune procesul complex de proiectare este oportun să facem două precizări privind politica după care ne orientăm pașii împreună cu clientul în parteneriatul pe care-l convenim de comun acord:
- Vechiul și depășitul principiu: „Clientul nostru stăpânul nostru“ este înlocuit cu o colaboare cu sarcini și obligații egale de fiecare parte dublate de apreciere și stimă reciprocă.
- Prețul produsului îl stabilește clientul în calitatea sa de comanditar. Colaborarea nu demarează în niciun caz cu o cerere de ofertă pentru o lucrare sau un obiect care nu există. El va prinde contur în procesul de proiectare, în funcție de sprijinul financiar pe care clientul îl pune la dispoziție prin tema de proiectare.
PROIECTUL conține în cadrul procesului de elaborare: deplasarea la fața locului, măsurători, releveu, tema de proiectare cu sau fără plafon bugetar, consultație și se încheie cu un proiect tehnic însoțit cu un deviz pentru realizarea lui în practică.
După aprobarea devizului și vizarea planșelor de către partenerul-beneficiar, se trece la etapa a doua: EXECUȚIA LUCRĂRII sau a OBIECTULUI cu sau fără montaj, în funcție de dorința partenerului-beneficiar cu care se încheie un contract de execuție.
LUCRĂRILE noastre se încadrează în categoria unicatelor sau cel mult al unei serii mici. Din această cauză, ele conferă un mare avantaj de care beneficiază din plin clienții noștri, deoarece ne adaptăm foarte ușor situației din teren, bugetului pus la dispoziție și, nu în ultimul rând, preferințelor estetice pe care aceștia le manifestă. Ca de aceste avantaje să poată profita din plin clientul, sinceritatea lui față de architect trebuie să fie maximă, exact cum o cer și celelalte profesii liberale cum ar fi cea de medic sau cea de avocat. Aceștia din urmă, ca să poată vindeca un pacient sau respectiv să poată apăra interesele unui client, nu trebuie să fie tratați cu suspiciune, cum se întâmplă în cele mai multe cazuri cu arhitectul. Arhitectul este pregătit astfel în școală și apoi deontologia exercitării profesiei îl antrenează pentru paza și protecția intereselor clientului sau a interesului public, în ceea ce privește asigurarea unei calități superioare a vieții.


„Dumnezeu este în detalii” – MIES VAN DER ROHE
„Fiecare nouă situaţie necesită o nouă arhitectură” - Jean Nouvel
„Dialogul dintre client și arhitect este o conversație cât se poate de intimă, întrucât atunci când vorbești despe construirea unei case, vorbești despre vise" - Robert A. M. Stern

Prezentare

Spot AXIS

"Business Boutique" Partea 1 - aprilie 2014

"Business Boutique" Partea 2 - aprilie 2014